مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 13:122014-10-31فرهنگي

«سوگ چامه گان» در برج میلاد برپا می شود


حسین پارسایی کارگردان تئاتر کشور با همکاری برج میلاد تهران خیمه های «سوگ چامه گان» را در بلندترین برج کشور به عنوان یادمان ملی ایرانیان برپا می کند.

- " حسین پارسایی کارگردان تئاتر کشور با همکاری برج میلاد تهران خیمه های سوگ چامه گان را در بلندترین برج کشور به عنوان یادمان ملی ایرانیان برپا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، خیمه های سوگ چامه گان (اجتماع آیینی اصحاب فرهنگ و هنر) با هدایت و کارگردانی حسین پارسایی در محوطه باز برج میلاد برپا می شود.

در مجموعه برنامه ها ی سوگ چامه گان که از تاریخ 22 آبان ماه آغاز می شود، 10 خیمه برای اجرای نمایش و مراسم های آیینی - عاشورایی میزبان عزادارن حسینی خواهند بود.

در هر یک از این خیمه ها برنامه هایی چون نمایش، آیین ها و سوگینه های مختلف عاشورایی با حضور اهالی و اصحاب فرهنگ و هنر برگزار می شوند.

تاکنون حضور هنرمندانی چون سیما تیر انداز، آرش دادگر، یاسر خاسب و ایوب آقاخانی به عنوان کارگردان برای اجرای نمایش در خیمه مخصوص آن، قطعی شده اند.

از سوی دیگر هر شب در خیمه بزرگ سوگ چامه گان رسول نجفیان با ساز و صدای خود، با این مراسم عاشورایی همراه خواهد بود و ناصر فیض نیز با همراهی جمع بزرگی از نامداران ادب فارسی در خیمه شعر، میزبان فرهیختگان عزادار امام حسین (ع) می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سوگ چامه گان» در برج میلاد برپا می شود

«سوگ چامه گان» در برج میلاد برپا می شود