مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 13:072014-10-31سياسي

در امر به معروف و نهی از منکر، به شخصیت افراد توهین نشود


رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زنجان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر علاوه بر اهمیت دینی سلامت اجتماعی را به دنبال دارد و باید توجه کرد در راستای انجام این فریضه دینی به شخصیت فرد توصیه شونده توهین نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه زنجان، حجت الاسلام "سید یعقوب موسوی" در سخنرانی پیش از خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر دو وظیفه عظیم الهی است که تاکید بسیاری در قرآن و روایاتی از سوی پیامبر اکرم(ص) و ائمه اطهار(ع) به ما رسیده است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم بیش از 300 آیه بر انجام این فریضه تاکید دارد گفت: در وجوب امر به معروف و نهی از منکر تردیدی نیست ولی این مساله مهم، واجب کفایی است و افراد کارآزموده و آموزش دیده موظف هستند با جدیت در این حوزه وارد شوند.

موسوی تصریح کرد: قرآن کریم امت اسلام را بهترین امت عنوان کرده که یکی از دلایل این امر تا زمانی است که مسلمانان توجه ویژه ای به ادای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند.

رییس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زنجان گفت: معروف چیزی است که با فطرت الهی انسان سازگاری داشته باشد و منکر اموری هستند که با فطرت خداجو سازگار نباشند و با توجه به اینکه ضرر بسیاری از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در امر به معروف و نهی از منکر، به شخصیت افراد توهین نشود

در امر به معروف و نهی از منکر، به شخصیت افراد توهین نشود