مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:522014-10-31اقتصادي

بهای نفت شاخص اروپا، برنت، کاهش یافت


در پی افزایش ارزش دلار در مقابل دیگر ارزهای معتبر جهان که در چنین حالتی خرید مواد اولیه ای مانند نفت که با دلار خرید و فروش می شوند برای سرمایه گذاران در بازار گرانتر تمام می شود و در نتیجه تمایل آنها برای خرید این گونه مواد و محصولات در بازار کاهش می یابد، بهای نفت شاخص اروپا، برنت، در معاملات روز جمعه کاهش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه از لندن، بهای هر بشکه نفت خام سبک برنت دریای شمال که از آن به عنوان مرجع برای قیمت گذاری دیگر انواع نفت در بازار اروپا استفاده می شود، برای تحویل در ماه دسامبر با 96 سنت کاهش نسبت به پایان معاملات روز کاری پیشین، به 85 دلار و 26 سنت رسید.

کارشناسان دویچه بانک که نوسانات و مشکلات بازار مالی را نقد و بررسی می کند و همچنین اطلاعات و تحلیل های لازم را نیز در خصوص مسائل نفتی و نوسانات آن ارائه می کند، دراین باره می گویند افزایش ارزش دلار در مقابل دیگر ارزهای معتبر جهان در پی پایان یافتن برنامه بازخرید اوراق قرضه و سهام در دست مردم و شرکت ها را علت اصلی کاهش قیمت نفت در معاملات امروز می دانند.

ارزش دلار در برابر دیگر ارزهای معتبر جهان از روز چهارشنبه همین هفته یعنی از زمانی که بانک مرکزی آمریکا از پایان اجرای برنامه مشوق پولی خود خبر داد، روند فزاینده خود را در پیش گرفته است و این در حالی است که تصم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهای نفت شاخص اروپا، برنت، کاهش یافت

بهای نفت شاخص اروپا، برنت، کاهش یافت