مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:322014-10-31سياسي

امام جمعه اراک: شناخت فرهنگ عاشورا نیاز کنونی جامعه است


امام جمعه اراک با اشاره به اینکه فرهنگ عاشورایی می تواند تمامی مشکلات جامعه را بر طرف و توطئه های دشمنان را خنثی کند، گفت: شناخت و ترویج فرهنگ عاشورا نیاز کنونی جامعه است.

- " از اراک آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه امروز اراک اظهار داشت: مکتب امام حسین(ع) افتخار و عزت را برای مسلمانان به ارمغان آورده است بنابراین همه باید در راستای حفظ و بقای این مکتب کوشا باشند.

وی با تاکید بر اینکه امام حسین(ع) با قیام خود اسلام و بشریت را احیا کردند بیان کرد: عدالتخواهی، آزادگی، امر به معروف و نهی از منکر، مبارزه با ظلم، ترویج عفاف و حجاب، عزت نفس، اتکا به خداوند و.

مهم ترین ویژگی قیام عاشورا است.

امام جمعه اراک با بیان اینکه امام حسین(ع) مصباح هدایت و سفینه نجات است، تصریح کرد: ایام سوگواری و مراسم عزاداری این امام بزرگوار باید در راستای حفظ شان ایشان و ترویج فرهنگ عاشورایی باشد.

دری نجف آبادی تاکید کرد: معرفت و اخلاص دو رکن اساسی در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین(ع) است که مسئولان هیئت های مذهبی باید به این مهم اهتمام ویژه داشته باشند.

*عاشورا کلاس معرفت حسینی است وی با بیان اینکه عاشورا کلاس معرفت حسینی است، خاطر نشان کرد: زنده نگاه داشتن یاد و حماسه این امام بزرگوار روشن کننده دل ها است چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اراک: شناخت فرهنگ عاشورا نیاز کنونی جامعه است

امام جمعه اراک: شناخت فرهنگ عاشورا نیاز کنونی جامعه است