مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:222014-10-31سياسي

مانع تراشی در کار ارباب رجوع از منکرات اداری است/ نماز ظهر عاشورا باشکوه برگزار شود


امام جمعه موقت خرم آباد گرفتن رشوه، مشکل انداختن در کار مردم و ایجاد نارضایتی را از منکرات اداری برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام قاسم متقی نیا در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای الغدیر این شهر تقوا را عامل ترس و خوف الهی دانست و اظهار داشت: خوف از خدا به معنای رعایت دستورات الهی است و بنا بر فرموده پیامبر اکرم(ص) کسی که شناختش از خدا بیشتر است بایستی ترسش از خدا بیشتر باشد.

وی خطبه های این هفته نماز جمعه خرم آباد را با طرح دو پرسش آغاز کرد و بیان داشت: چرا قصه کربلا هرسال و در هر زمانه بایستی تکرار شود و نگاه قرآن نسبت به این مسئله چیست و دیگر اینکه مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام و نهضت عاشورا چه بوده است.

محرم و عاشورا نمایشگاه توحید، نبوت، امامت و معادباوری هستند امام جمعه موقت خرم آباد در پاسخ به دو پرسش مطرح شده گفت: محرم و عاشورا نمایشگاه توحید، نبوت، امامت و معادباوری هستند تا جاییکه هر سال اسلام به وسیله حادثه کربلا احیا می شود.

حجت الاسلام متقی نیا با استناد به آیات و روایات متعدد به علت تکرار مکرر واقعه کربلا اشاره کرد و افزود: کربلا ادامه بهشت پیامبر است و مطابق آیه 120 سوره هود برخی از قصه های قرآنی همواره بایستی برای پیامبر و امت اسلامی تکرار شوند که قصه کربلا نیز یکی از این قصه ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مانع تراشی در کار ارباب رجوع از منکرات اداری است/ نماز ظهر عاشورا باشکوه برگزار شود

مانع تراشی در کار ارباب رجوع از منکرات اداری است/ نماز ظهر عاشورا باشکوه برگزار شود