مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 12:122014-10-31سياسي

امام جمعه اقلید: شعار مرگ بر یزیدیان زمان کوبنده تر از گذشته سر داده شود


با تقارن عاشورای حسینی و 13 آبان ماه امسال و روز تسخیر لانه جاسوسی، شعار مرگ بر یزیدیان زمان باید کوبنده تر از هرسال سر داده شود.

- " از اقلید، حجت الاسلام محمدصادق طالبی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ظهر امروز این شهر با اشاره به پیروزی واقعی امام حسین (ع) و یاران اندک ایشان در مقابل سپاه کثیر کفار در حادثه کربلا و بابیان اینکه در طول جنگ تحمیلی طی 163 عملیات کوچک و بزرگ باوجود کمک های استثمارگران جهانی به صدام در آغاز و طول جنگ لطف و عنایت اللهی پیروزی ما را رقم زد اظهار داشت: صبر و تقوا موجب براندازی مکر و حیله دشمنان، حل مشکلات شخصی، اجتماعی و سیاسی، آرامش و سکون جامعه، ولایت مداری، موفقیت و غیره می شود.

خطیب جمعه اقلید عنوان کرد: خطر بزرگ معاویه و یزید برای اسلام در دو هدف تبدیل حکومت اسلامی به حکومت سلطنتی و تغییر معنویات اسلامی به معنویات شاهنشاهی بوده است که با ایستادگی امام حسین (ع) به نتیجه نرسید، ازاین رو در جامعه کنونی باوجود فتنه های پنهانی هیئت های مذهبی، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع)، مسئولان و آحاد مردم در احیا و اثبات حقیقت اسلام و جهاد حسینی وظیفه ای خطیر برعهده دارند.

طالبی اضافه کرد: اقامه فریضه نماز ظهر عاشورای هیئت های مذهبی و مردم اهمیت ویژه ای در ادای حق واقعی کربلا دارد به طوری که اگر امکا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اقلید: شعار مرگ بر یزیدیان زمان کوبنده تر از گذشته سر داده شود

امام جمعه اقلید: شعار مرگ بر یزیدیان زمان کوبنده تر از گذشته سر داده شود