مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 10:222014-10-31اقتصادي

راه اندازی سه مددسرای اجتماعی در جنوب تهران


شهردار منطقه 20 از راه اندازی دو مددسرا(گرمخانه) ویژه آقایان و یک مددسرا ویژه بانوان با هدف ساماندهی آسیب دیدگان اجتماعی و کمک به در راه مانده ها در این منطقه جنوبی خبرداد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس شهری خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منصور کتانباف در حاشیه افتتاح نخستین مددسرای اجتماعی منطقه 20 گفت: در آستانه سرمای فصل زمستان و لزوم ساماندهی بی خانمان ها و در راه مانده ها در شهرری، نخستین مددسرا(گرمخانه) در این منطقه جنوبی افتتاح شد و دو مددسرای دیگر نیز طی 45 روز آتی به بهره برداری خواهد رسید.

کتانباف با اشاره به اینکه از مجموع سه مددسرای منطقه 20، دو مورد به اقامت موقت آقایان و یک مورد نیز به اقامت شبانه بانوان اختصاص دارد، افزود: آسیب دیدگان اجتماعی در زمان اقامت موقت خود در این مددسراها از خدمات مددکاری، پزشکی، مشاوره ای، بهداشتی نیز برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: تمامی مددسراها دارای امکاناتی نظیر حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه، اتاق خواب، سیستم های گرمایشی مجهز و دیگر امکانات رفاهی هستند.

نخستین مددسرای اجتماعی منطقه 20 واقع در سه راه ظهیرآباد به مساحت 270 مترمربع و با ظرفیت 70 نفر، با حضور معاون خدمات اجتماعی سازمان رفاه خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران و معاون اجتماعی و فرهنگی، قائم مقام معاونت ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سه مددسرای اجتماعی در جنوب تهران

راه اندازی سه مددسرای اجتماعی در جنوب تهران