مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 10:222014-10-31اقتصادي

اوپک در بلندمدت سلطه خود را باز می یابد


بعید است که تولید نفت این سازمان در سال 2015 تغییر چندانی داشته باشد و نیازی به نگرانی درباره کاهش قیمت نفت نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) به نقل از رویترز، این سخنان البدری به گمانه زنی ها مبنی بر عجله نداشتن سازمان کشورهای صادرکننده نفت(اوپک) برای کاهش تولید خود و افزایش قیمت ها می افزاید.

عبدالله البدری دبیرکل اوپک اظهار کرد: تولید نفت های پر هزینه ای نظیر نفت شیل در صورتی که قیمت نفت حدود 85 دلار در هر بشکه باقی بماند کاهش خواهد یافت و این درحالی است که هزینه تولید نفت اوپک کمتر از نفت شیل است بنابراین تقاضا برای نفت این سازمان در بلند مدت افزایش خواهد یافت.

دبیرکل اوپک گفت: کاهش قیمت نفت به زیر 100 دلار(سطحی که بسیاری از اعضای اوپک از آن حمایت می کردند) این سوال را در ذهن ایجاد می کند که آیا اوپک در نشست وزرای این سازمان در ماه نوامبر عرضه خود را کاهش خواهد داد یا خیر؟ عبدالله البدری گفت تولید نفت اوپک بعید است که در سال آینده تغییر زیادی داشته باشد و با این سخنان به علائم موجود مبنی بر بعید بودن تصمیم اوپک برای کاهش تولید در ماه نوامبر افزود.

این سخنان دبیرکل لیبیایی اوپک در شرایطی است که وی ماه گذشته گفته بود انتظار دارد اوپک در نشست ماه نوامبر خود در وین سقف تولید رسمی خود را کاهش دهد که او


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اوپک در بلندمدت سلطه خود را باز می یابد

اوپک در بلندمدت سلطه خود را باز می یابد