مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 09:322014-10-31سياسي

امام جمعه ایلام: ماجرای اسیدپاشی اصفهان فتنه جدید در فرهنگ کشور است


ماجرای اسیدپاشی اصفهان فتنه جدید در فرهنگ کشور است.

- " از ایلام، آیت الله محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه ایلام اظهار داشت: رسانه های زنجیره ای در صددند اقدام شنیع اسیدپاشی را به نیروهای حزب الهی منتسب کنند.

حادثه دلخراش و نفرت انگیز اسیدپاشی به بانوان  در اصفهان قطعاً با مدیریت دشمنان به ویژه دستگاه ها و سرویس های امنیتی آمریکا و انگلیس و رژیم فاسد صهیونیستی بوده است و در راستای بدنام کردن آمران به معروف و ناهیان از منکر و مقابله با یکی از واجبات دین مقدس اسلام فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

وی ادامه داد: این حادثه هولناک که قلب هر انسان مومن و مسلمان را جریحه دار می کند برای ایجاد رعب و وحشت در جامعه و به راه انداختن فتنه جدید همانند فتنه 88 است که مسلماً همان دشمنانی که در ایجاد فتنه 88 نقش محوری داشتند یک فتنه جدید از نوع فرهنگی در قالب هجمه به یکی از ارزش های بزرگ دین مقدس اسلام به نام امر به معروف و نهی از منکر به راه انداختند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: متاسفانه برخی از جریان های سیاسی و روزنامه های وابسته به آنها با هماهنگی کامل با شبکه های ماهواره ای وابسته به نظام سلطه و مجموعه های ضد انقلاب در خارج درصدد متهم کردن نظام جمهوری اسلامی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه ایلام: ماجرای اسیدپاشی اصفهان فتنه جدید در فرهنگ کشور است

امام جمعه ایلام: ماجرای اسیدپاشی اصفهان فتنه جدید در فرهنگ کشور است