مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 09:322014-10-31سياسي

تنها برای تقویت نظام الهی گام برداریم


یکی از مراجع تقلید شیعیان با بیان این که تلاش ما باید تنها در راستای تقویت نظام الهی باشد گفت: در راستای انجام وظایف خود باید برای کسب رضای خدا تلاش کرد و گام برداشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار با رییس و اعضای شورای سازمان پدافند غیر عامل کشور اظهار داشت: سازمان پدافند غیر عامل در راستای انجام وظایف خود باید برای کسب رضای خدا تلاش کنند، زیرا در راستای تقویت نظام الهی است.

وی گفت: اگر بخواهیم به ارزش کار اصلی خود برسیم باید به دنبال خدایی کردن اعمال خود باشیم.

استاد برجسته حوزه افزود: هر کاری که برای خدا باشد ارزشمند خواهد شد و اگر برای غیر خدا انجام شود هیچ ارزشی ندارد؛ حتی امور مباح هم اگر برای خدا و رضایت او باشند ارزشمندتر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: امام راحل طی سال های دهه 30 در مسجد سلماسی درس می گفتند و در یکی از جلسات پایانی را به نصیحت شاگردان می پرداختند که شهید سعیدی که از جمله شاگردان امام بود، درخواست روضه کرد و با اصرار این شهید، امام پذیرفت و شاگردان را به کار برای خداوند توصیه کردند، زیرا بزرگان ما همیشه نیت الهی را مدنظر داشتند.

آیت الله سبحانی گفت: همیشه باید جانب احتیاط و عقل را رعایت کرد، زیرا در زمان ولی امام باقر(ع) برخی می گفتند که درخواست فقر و بیماری داریم تا دچار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها برای تقویت نظام الهی گام برداریم

تنها برای تقویت نظام الهی گام برداریم