مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 09:272014-10-31سياسي

در نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در گلپایگان برگزار شد


دوازدهمین همایش جهانی شیرخوارگان حسینی در نخستین جمعه ماه محرم هم زمان با روز حضرت علی اصغر (ع) با حضور مادران و نوزادان شیرخوار در جوار آستان مقدس امام زادگان هفده تن گلپایگان برگزار شد.

- " از گلپایگان، همایش شیرخوارگان حسینی در گلپایگان پیش از ظهر امروز همزمان با بیش از 2500 نقطه در 32 استان کشور و 230 نقطه در 40 کشور و در پنج قاره برگزارشد تا بار دیگر همه بر مظلومیت کوچک ترین شهید حماسه کربلا مهر تایید بگذارند و به دنبال پاسخی به جمله بِأَیِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ باشند.

مادران از نخستین ساعات روز جمعه به فرزندان و طفلان کوچک خود لباس هایی که نمادی از حضرت علی اکبر(ع) بود ملبس کرده بودند وبر پیشانی آنان پیشانی بندهای قرمز و سبز و سیاه بسته بودند که روی هر کدام از آنان عبارات یا علی اکبر(ع)، یا حسین(ع)، یاالله خودنمایی می کرد.

مادران با حضور خود در این آیین معنوی به یاد حضرت علی اصغر(ع) و مظلومیت اهل بیت(ع) در کربلا و قساوت دشمنان اهل بیت(ع) تأکید کردند و یادآورشدند جریان عاشورا محدود به سال 61 نیست بلکه همچنان این واقعه تلخ تا ابد ادامه خواهد داشت.

مادران ایرانی می توانند با تربیت صحیح اسامی کودکان و طفلان خود را در زمره سربازان امام زمان(عج) به ثبت برسانند وبر این امر اعتقاد دارند که والاترین هدف م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در گلپایگان برگزار شد

در نخستین جمعه ماه محرم همایش شیرخوارگان حسینی در گلپایگان برگزار شد