مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 09:022014-10-31فرهنگي

خانه هنرمندان میزبان 4 نمایشگاه


نگارخانه های خانه هنرمندان ایران هفته آینده شاهد گشایش چهار نمایشگاه در رشته های مختلف هنرهای تجسمی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی ایرنا از خانه هنرمندان ایران ، نمایشگاه عکس های پریناز آل آقا با عنوان لحظه های ناب تاریکی ، مجسمه های پویا جمالی، عکس های هادی نوید با عنوان پرنده های من و نمایشگاه گروهی نقاشیخط با عنوان هفته سوم ، چهار نمایشگاهی هستند که خانه هنرمندان ایران هفته سوم آبان ماه را با آنها آغاز خواهد کرد.

از میان این نمایشگاه ها، افتتاح نمایشگاه هفته سوم در نگارخانه ممیز با آثاری از هنرمندان برجسته ایران، نام های آشنای نقاشیخط در عرصه داخلی و نمایشگاه ها و حراج های بزرگ خارجی ، فرصت مناسبی برای دیدن آثار برجسته این رشته است .

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی چون زنده یاد رضا مافی، نصرالله افجه ای، محمد احصایی، علی شیرازی، صداقت جباری، عین الدین صادق زاده، عذرا عقیقی بخشایشی، علیرضا آستانه و بابک رشوند ارایه خواهد شد.

رضا مافی در هنر نقاشیخط به حق پیشگام بود و در این زمینه به موفقیت بزرگی نایل آمد و برخی او را نخستین هنرمند خوشنویسی می دانند که بر بوم نقاشی، خط نوشته است.

نصرالله افجه ای، چهره ماندگار هنر ایران نه تنها به دلیل تکنیک منحصر به فرد اجرای خط با ریزنویسی های درهم تنیده ای که در قالب یک فرم کلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانه هنرمندان میزبان 4 نمایشگاه

خانه هنرمندان میزبان 4 نمایشگاه