مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 08:522014-10-31اجتماعي

محدودیت تردد جاده ای در دهه محرم/ شمشک به دیزین مسدود است


تردد همه خودروها از ساعت 14 روز جمعه 9 آبان ماه تا ساعت 1 بامداد روز شنبه 10 آبان از کرج به مرزن آباد ممنوع و از ساعت 17 روز جمعه 9 آبان الی ساعت 1 بامداد روز شنبه 10 آبان از 15 کیلومتری جنوب مرزن آباد (محدوده دزدبن) به سمت کرج یک طرفه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، براساس اطلاعات دریافتی از دوربین های نظارتی ، تصاویر دریافتی از گشت های شعب راهداری سراسر کشور و سامانه های هوشمند تردد شمار بر خط ، در حال حاضر به استثنای محورهای مسدود و ممنوع ذکر شده در پایین، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

به دلیل بارش برف در برخی محور های مواصلاتی کشور، رانندگانی که قصد تردد در محور استان های سردسیر و برف خیز را دارند، حتماً زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

در شبانه روز گذشته کل تردد ثبت شده براساس آخرین اطلاعات دریافتی از 971 تردد شمار فعال در محورهای برون شهری، نسبت به روز قبل 4 درصد افزایش را نشان می دهد.

در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه ها 17 درصد، اوج تردد بین ساعات 16 تا 17 و کمترین تردد بین ساعات 4 الی 5 صبح صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت تردد جاده ای در دهه محرم/ شمشک به دیزین مسدود است

محدودیت تردد جاده ای در دهه محرم/ شمشک به دیزین مسدود است