مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 08:522014-10-31سياسي

ساماندهی هیئت های مذهبی قم در ماه محرم


رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: ساماندهی هیئت های مذهبی که در سال های اخیر آغاز شده، در محرم امسال مورد توجه جدی قرار می گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالعلی غلامی قبل از ظهر جمعه در جمع تعدادی از خبرنگاران به بررسی فعالیت های هیئت های مذهبی استان در ماه محرم پرداخت.

وی ساماندهی هیئت های مذهبی را یکی از ماموریت ها و وظایف سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و گفت: قبل از فرارسیدن ماه محرم جلسات متعددی برای ساماندهی و هدفمندشدن برنامه های هیئت های مذهبی در راستای تبیین و بالندگی فرهنگ حسینی در این تشکل های دینی برگزار شد.

مدیر مجتمع فرهنگی تبلیغی نور قم به تلاش دشمن برای رخنه در هیئت های مذهبی اشاره کرد و افزود: دشمن هر وقت در پیشبرد اهداف خود موانعی می بییند به تخریب و تحریف روی می آورد، پس باید برای این ترفند دشمن فکر اساسی کرد.

حجت الاسلام غلامی ادامه داد: در چنین شرایطی ساماندهی، نظارت، هدایت و برنامه ریزی فعالیت های هیئت های مذهبی یکی از مهم ترین راهکارهای مبازره با این فکر و برنامه دشمن است که این وظیفه خطیر به عهده سازمان تبلیغات اسلامی است.

به گفته رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، سازمان تبلیغات اسلامی با درنظرگرفتن منویات مقام معظم رهبری و دغدغه های مراجع عظام تق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی هیئت های مذهبی قم در ماه محرم

ساماندهی هیئت های مذهبی قم در ماه محرم