مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 08:072014-10-31ورزشي

مصاف صبا و استقلال در روز تقابل دوباره قلعه نویی و مرفاوی


تیم فوتبال صبای قم در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال و در روزی که امیر قلعه نویی و صمد مرفاوی ، مربیان سابق استقلال بار دیگر رو در روی هم قرار می گیرند، - به دیدار تیم استقلال تهران می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، پس از برگزاری مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال، تنور لیگ برتر بار دیگر داغ می شود و تیم های لیگ برتری دیدارهای خود تا پایان نیم فصل را آغاز می کنند.

تیم فوتبال صبای قم که در جام حذفی برابر شهرداری اردبیل ناکام شد ، بر خلاف جام حذفی در لیگ برتر نتایج دلپذیری کسب کرده و توانسته وضعیت خود را در جدول سر و سامان دهد.

رده ششم، جایی است که صبا در آن ایستاده و پیروزی رابر استقلال در تهران ، می تواند خیر بلندی برای صبا به منظور رسیدن به جمع تیم های بالانشین لیگ برتر باشد.

شاگردان صمد مرفاوی از 4 بازی اخیر خود در لیگ برتر 10 امتیاز اندوخته اند و کسب تساوی خارج از خانه برابر سپاهان ، پیروزی بر سایپا و پیکان و در نهایت برتری بر گسترش فولاد با گل جلال علیمحمدی سبب شده صبا جمع امتیازات خود را بین هفته های هشتم تا دوازدهم از عدد 9 به 19 برساند.

پیروزی صبای قم برابر گسترش فولاد این تیم را به تیم های بالای جدول نزدیک کرد و با توجه به این که اختلاف امتیازات در مسابقات امسال ناچیز است و تیم ها برتری قاطعی بر یکدیگر ندارند، بنا بر این صبا هم از ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصاف صبا و استقلال در روز تقابل دوباره قلعه نویی و مرفاوی

مصاف صبا و استقلال در روز تقابل دوباره قلعه نویی و مرفاوی