مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 08:022014-10-31ورزشي

ماهان تندیس قم برای سومین هفته متوالی از پیروزی دور ماند


سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم گفت: تیم فوتسال ماهان تندیس قم برای سومین هفته متوالی از پیروزی در لیگ برتر فوتسال دور ماند و برابر تیم رده سیزدهمی مقاومت البرز مغلوب شد.

- مهدی پاک در گفتگو با خبرنگار مهر درباره دیدار تیم های ماهان تندیس قم و مقاومت البرز در لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: هفته دهم رقابت های فوتسال لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه پنج شنبه با برگزاری 2 مسابقه ادامه پیدا کرد که تیم فوتسال ماهان تندیس قم در کرج برابر تیم مقاومت البرز کاری از پیش نبرد و شکست خورد.

وی گفت: در این مسابقه ماهان تندیس قم در شرایطی به میدان رفت که در 2 بازی اخیرش پیروز نشده بود و نیاز مبرمی به برد داشت تا با کسب یک برد دیگر ، صدرنشینی خود را تثبیت کند اما با شکست این تیم برابر مقاومت البرز شرایط تیم ماهان تندیس با پیچیدگی مواجه شد.

سرپرست تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: در این مسابقه پیمان امینی نژاد، نادر حنیفی، امین نصرالله زاده(2گل) برای تیم مقاومت البرز گلزنی کردند و علیرضا وفایی هر 2 گل تیم ماهان تندیس را به ثمر رساند اما این 2 گل برای کسب امتیاز در کرج کافی نبود.

پاک بیان داشت: شکست ماهان تندیس برابر مقاومت البرز نشان داد ماهان تندیس وارد بحران شده اما باید دست به دست هم دهیم تا ماهان تندیس به روزهای خوب خود بازگردد و پیروزی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماهان تندیس قم برای سومین هفته متوالی از پیروزی دور ماند

ماهان تندیس قم برای سومین هفته متوالی از پیروزی دور ماند