مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:322014-10-31حوادث

پایان قدرت نمایی اشرار جنوب غرب تهران


رییس کلانتری 151 یافت آباد از دستگیری سه اوباش جنوب غرب پایتخت که اقدام به عربده کشی، قدرت نمایی و ضرب و جرح شهروندان کرده بودند، خبر داد.

- سرهنگ حسین ذکایی خو در گفت وگو با ایسنا، در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 24 روز 26 مهرماه امسال یک مورد حادثه درگیری و نزاع دسته جمعی به آدرس خیابان خلیج فارس، خیابان المهدی به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده شد و به دنبال آن ماموران گشت انتظامی این یگان به محل اعلامی اعزام و مشاهده کردند که شماری از افراد شرور و اوباش منطقه با چوبدستی و چماق در حال عربده کشی و قدرت نمایی با سلاح سرد هستند.

وی با بیان اینکه این افراد پس از رویت واحد گشت از محل متواری شدند افزود: اما پس از گذشت حدود نیم ساعت دوباره با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و گزارش ورود به عنف، تخریب و ضرب و جرح در محله خلیج به ماموران کلانتری اعلام شد.

رییس کلانتری 151 یافت آباد با بیان اینکه ماموران مجدد به محل اعزام شده و مشاهده کردند که درب و شیشه های پنجره خانه یکی از شهروندان تخریب شده است اظهار کرد: در جریان این حادثه شخصی با هویت آرمان نیز که از ناحیه سر و صورت مجروح شده بود به ماموران گفت که افرادی با هویت منوچهر، سامان و ناصر با چند فرد ناشناس دیگر به زور وارد خانه شده و او را مجروح کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان قدرت نمایی اشرار جنوب غرب تهران

پایان قدرت نمایی اشرار جنوب غرب تهران