مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 07:222014-10-31سياسي

دادستان کل کشور: پیام عاشورا حق خواهی و عدالت طلبی است


دادستان کل کشور با بیان اینکه پیام عاشورا حق خواهی و عدالت خواهی است، گفت: اگر این پیام عاشورا در درون انسان شکوفا شود، زندگی را حسینی و عاشورایی می کند.

- " از مشهد، حجت الاسلام سید ابراهیم رییسی صبح امروز در مراسم بدرقه چهاردهمین کاروان پیاده انصار الحسین(ع) مشهد، اظهار داشت: مبتلا شدن انسان به ابتلای حضرت علی(ع) و دیگر ائمه معصومین(ع) یک نوع حمد و جدا از سپاس های انسان برای نعمت های الهی است.

وی با بیان اینکه مبتلا شدن به ابتلای ولی زمان همان دغدغه ولایت ولی و حفظ این مقام است، افزود: اگر انسان به جایی رسید که دغدغه اش تنها همسر و فرزند و زندگی اش نبود، قطعا به جایگاه مبتلا شدن به ابتلای ولی خداوند رسیده و حمد نعمت های الهی را به جا آورده است.

دادستان کل کشور خاطرنشان کرد: زندگی همه انسان ها مشهون از بلا و ابتلا است اما مهم این است که در این بلاها و ابتلاهای زندگی از بلا به ابتلای ولی خداوند و ائمه معصومین(ع) برسیم.

رییسی کاروان های پیاده کربلا را یک سنت حسنه عنوان و اظهار کرد: بزرگان و مراجع عظام تقلید هم در گذشته در آستانه ماه محرم الحرام برای زیارت حرم مطهر امام حسین(ع) راهی کربلای معلی می شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان کل کشور: پیام عاشورا حق خواهی و عدالت طلبی است

دادستان کل کشور: پیام عاشورا حق خواهی و عدالت طلبی است