مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:472014-10-31ورزشي

همه تلاشمان را برای بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ برتر به کار می بندیم


سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان با بیان اینکه همه تلاشمان را برای بقا در لیگ برتر به کار می بندیم، گفت: تمام بازیکنان شهرداری همدان ، - محصول آکادمی این باشگاه هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مصطفی والایی پس از پایان دیدار تیم های صبای قم و شهرداری همدان که شامگاه پنج شنبه در لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور در قم برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نخستین سالی است که در لیگ برتر شرکت می کنیم و باخت های متوالی ما به علت بی تجربگی بازیکنان ماست و بازیکن بزرگی هم در تیم نداریم که وقتیگلی دریافت می کنیم تواند تیم را از نظر روانی در سطح قابل قبول نگه دارد و تیم را جمع کند.

وی افزود: موقعیت های گل زیادی خلق کردیم اما بازی احساسی سبب شد نتوانیم از موقعیت هایمان استفاده کنیم البته برای رسیدن به شرایط ایده آل محتاج فرصت بیشتری هستیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان گفت: وقتی می خواهیم چیزی به دست بیاوریم باید چیزی را از دست بدهیم و کسب تجربه در سطح بالای کشور هم مستلزم این است که صبر داشته باشیم و بازی به بازی از اشتباهاتمان درس بگیریم.

والایی بیان کرد: همه تلاشمان را برای بقا در لیگ برتر به کار می بندیم البته در بستن تیم با مشکلاتی مواجه بودیم و با توجه به برگزاری مسابقات شهرستان ها به صورت همزمان با لیگ برتر، نتوانستیم از شهرهای است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه تلاشمان را برای بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ برتر به کار می بندیم

همه تلاشمان را برای بقای تیم فوتبال شهرداری همدان در لیگ برتر به کار می بندیم