مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:472014-10-31سياسي

انفعال دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لرستان و مطالباتی که روی زمین ماند


انفعال دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لرستان طی سالهای اخیر موجب شده که شاهد روی زمین باقی ماندن مطالبات و دغدغه های رییس این شورا باشیم، - دغدغه هایی که در صورت وجود یک دبیرخانه منسجم، فعال و پیگیر می تواند ضمن تحقق، موجب بهبود و ارتقای فضای فرهنگی استان شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، عملکرد دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی به عنوان مهم ترین شورای راهبردی و سیاست گذاری در حوزه فرهنگ استان لرستان به رغم همه پیگیری ها و توجهات ویژه نماینده ولی فقیه در استان لرستان همچنان تا نقطه مطلوب فاصله دارد.

مروری گذرا بر فعالیتهای دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی طی سالهای اخیر نشان می دهد که حرکت ملموسی در حوزه فرهنگ عمومی توسط این دبیرخانه پیگیری نشده و فعالیتهای صورت گرفته در این شورا نیز تاکنون با پیگیری های جدی نماینده ولی فقیه در استان و حرکت های هر کدام از دستگاههای عضو بوده است.

دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی به عنوان مسئول پیگیری مصوبات و متولی هماهنگی و ایجاد تعامل میان دستگاههای فرهنگی استان طی سالهای اخیر دچار انفعال شده و جز برنامه های روزمره دستور کار جدی در جلسات این شورا ارائه نکرده است.

مطالباتی که روی زمین مانددر این میان مطالبات رییس شورای فرهنگ عمومی استان لرستان در بخشهای مختلف اعم از ترویج سبک زندگی ایرانی - اسلامی، گفتمان سازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انفعال دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لرستان و مطالباتی که روی زمین ماند

انفعال دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی لرستان و مطالباتی که روی زمین ماند