مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:372014-10-31ورزشي

لیگ برتر ووشو با پنج بازی آغاز شد


قصل جدید رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور با برتری تیم های پاس قوامین، شهرداری بندرعباس و دانشگاه آزاد اسلامی در آکادمی ووشو آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، هشتمین دوره رقابت های لیگ برتر ووشوی باشگاه های کشور روز گذشته در محل آکادمی ووشو آغاز شد که تیم های حاضر در این مسابقات بازی های هفته اول و دوم خود را برگزار کردند.

در این رقابت ها 9 تیم در دو گروه به رقابت می پردازند که در گروه یک، تیم های دانشگاه آزاد، شهرداری بندرعباس، شینگ یی چوان ووشو (عمران اریکه)، رنگ فیروزه شیراز و تاکسیرانی آمل حضور دارند.

در این گروه چهار بازی برگزار شد که شهرداری بندرعباس در یک بازی برتر 10 بر 3 مقابل تاکسیرانی آمل صاحب پیروزی شد و عمران اریکه هم 9 بر4 رنگ فیروزه شیراز را از پیش رو برداشت.

از بازی های هفته دوم هم عمران اریکه 9 بر 4 نتیجه را به دانشگاه آزاد واگذار کرد و رنگ فیروزه شیراز هم در یک مبارزه نزدیک و دیدنی تاکسیرانی آمل را 7 بر 6 از پیش رو برداشت.

در گروه دو نیز تیم‎های پارس جنوبی، سپاه میرجاوه سیستان و بلوچستان، پاس قوامین ناجا و هیات آذربایجان شرقی رقابت می کنند که در تنها بازی این گروه پاس قوامین 10 بر 2 هیات ووشو آذربایجان شرقی را از پیش رو برداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ برتر ووشو با پنج بازی آغاز شد

لیگ برتر ووشو با پنج بازی آغاز شد