مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:072014-10-31سياسي

سپاهیان مراقب ورود ابتذال های فرهنگی به کشور باشند


فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: سپاهیان و خانواده هایشان مراقب برنامه ریزی های غرب برای ورود ابتذال های فرهنگی به کشور باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه همدان، سردار "غلامعلی ابوحمزه" پنج شنبه هشتم آبان ماه در دومین محفل انس و مودت بازنشستگان و پیشکسوتان سپاه، دو هدف اصلی غرب برای از بین بردن ارزش های انقلاب در زمینه فرهنگی را فساد فکری و اخلاقی خواند و ادامه داد: موفقیت های سپاه در رضایت ولی فقیه از پاسداران و خانواده هایشان است و آنان نیز باید مراقب این دسیسه های دشمن باشند.

وی با اشاره به تاثیرات مختلف شبکه های ماهواره ای ادامه داد: کشورهای غربی روابط ناسالم، مشروبات، بدحجابی با مدل های گوناگون را از طریق سی دی و ماهواره ا به خورد جامعه ما می دهند تا فساد اخلاقی را در افکار مردم به ویژه جوانان نهادینه کنند.

ابوحمزه تصریح کرد: تهاجم فرهنگی همراه با فساد اخلاقی زمینه و شرایطی را فراهم می کند تا مومنین را از اسلام و انقلاب جدا شده و نتوانند از انقلاب و دین خود دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم دنیا باید از عاشورا درس عبرت بگیرند در بحث عاشورا سه نکته درس، اخلاق و عبرت را عنوان کرد و افزود: عبرت از عاشورا از اخلاق و درس مهمتر است و هر چه ما بتوانیم از عاشورا عب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاهیان مراقب ورود ابتذال های فرهنگی به کشور باشند

سپاهیان مراقب ورود ابتذال های فرهنگی به کشور باشند