مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 06:022014-10-31سياسي

از اقداماتی که متبادر کننده خشونت، تبعیض و بی عدالتی باشد، پرهیز کنیم


یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: در آستانه ایام سوگواری عاشورا و تاسوعای حسینی باید از اقداماتی که متبادر کننده خشونت، تبعیض و بی عدالتی باشد، - پرهیز کنیم.

محمدجواد آرین منشدر گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با تاکید بر این که در داخل کشور باید دقت داشته باشیم و از هر گونه رفتار و اقدامی که باعث خدشه دارشدن چهره انقلاب اسلامی می شود، خود داری نماییم ، اظهار کرد: نهادهای متولی مثل نیروی انتظامی باید برخوردهای لازم را با رفتار حل نابهنجار مثل قمه زنی در ایام محرم که از سوی برخی گروه ها انجام می شود و موجبات سوء استفاده های دشمنان اسلام و انقلاب اسلامی را فراهم می کند، انجام دهند.

این فعال سیاسی تصریح کرد: برای جلوگیری از بروز رفتارهای ضد ارزش نهادهای متولی می توانند از روش های برخورد ، پیشگیری و فرهنگ سازی استفاده کنند.

آرین منش به نقش رسانه در فرهنگ سازی برای جلوگیری از رفتارهای ضد ارزشی اشاره کرد وگفت: رسانه ها با روشن گری در داخل و خارج از کشور می توانند با نشان دادن چهره اسلام ناب و واقعی راه توطئه گران ، اخلال گران و برهم زنندگان نظم و آرامش را جدا کنند و با افشاگری و روشنگری چهره واقعی اسلام و انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان داده و مانع سوء استفاده دشمنان شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اقداماتی که متبادر کننده خشونت، تبعیض و بی عدالتی باشد، پرهیز کنیم

از اقداماتی که متبادر کننده خشونت، تبعیض و بی عدالتی باشد، پرهیز کنیم