مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1393 ساعت 03:522014-10-31سياسي

عمار حکیم همبستگی خود را با عشیره « البونمر » اعلام کرد


رییس مجلس اعلای اسلامی عراق روز پنجشنبه همبستگی خود را با عشیره البو نمر و دیگر عشایر عراقی که در حال مبارزه با تروریست ها هستند اعلام کرد.

عمار حکیم بر ضرورت بسیج همه امکانات و تجهیزات انسانی و ملی برای پاکسازی اراضی غصب شده از سوی گروه های تروریستی داعش تاکیدکرد.

حکیم در مراسم عزاداری حسینی که روز پنجشنبه در دفتر کارش برگزار شد گفت: سر بریدن ها ، کشتار و خونریزی با هدف رسیدن به بهشت منطق وتفکری باطل است و کسانی که دست به چنین جنایاتی می زنند تصور می کنند که به خدا نزدیک می شوند و برای خود سعادت اخروی کسب می کنند و این دیدگاهی انحرافی ، عقیده ای فاسد و رفتاری زشت است.

وی اظهار داشت: عراق سال هاست که از آثار ویرانگر این تفکر ضاله و انحرافی رنج می برد و ما امروز می بینیم که تروریسم داعشی در مناطق مختلف کشور خشونت می کنند و تازه ترین مورد ، قتل عام ده ها نفر از اعضای عشیره البو نمر و عشایر دیگر است.

کشتار شهروندان عراقی از طوایف و عشایر مختلف نشان می دهد که این تفکر انحرافی و خطرناک به هیچ طایفه یا قومی رحم نمی کند و همه مخالفان خود را قتل عام می کند.

رییس مجلس اعلای اسلامی عراق تاکید کرد: مهم ترین چیز نزد خداوند حفظ جان انسان هاست این در حالیست که بی ارزش ترین چیز نزد تروریست ها ریختن خون انسان های بی گناه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمار حکیم همبستگی خود را با عشیره « البونمر » اعلام کرد

عمار حکیم همبستگی خود را با عشیره « البونمر » اعلام کرد