مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 21:122014-10-30ورزشي

در راه کسب آمادگی صعود به لیگ برتر سفیر قم از سد گل گهر سیرجان عبور کرد


تیم والیبال سفیر قم امروز در دیداری تدارکاتی پیش از شروع فصل جدید مسابقات لیگ دسته اول والیبال باشگاه های کشور از سد تیم گل گهر سیرجان گذشت.

- " از قم، در شرایطی که زمان اندکی تا آغاز دوره جدید رقابت های قهرمانی والیبال دسته اول مردان باشگاه های کشور باقی مانده است یکی از تیم های حاضر در این لیگ و از مدعیان راهیابی به مسابقات قهرمانی لیگ برتر تیم والیبال سفیر قم است.

تیم والیبال سفیر قم امسال قصد دارد برای سومین سال متوالی به عنوان نماینده والیبال استان قم در مسابقات لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور حضور یابد و به همین دلیل تدارک وسیعی به منظور حضور موفق در این دوره از رقابت های باشگاه های ایران پیش بینی کرده است.

والیبالیست های سفیر قم همچون فصل گذشته لیگ دسته اول باشگاه های کشور فرید آخوندزاده مربی اهل استان گیلان را در راس کادر فنی خود حفظ کرده اند و قصد دارند با این مربی که اکنون تجربیات خوبی از حضور در قم به دست آورده و هماهنگی مطلوبی بین نفرات تیمش ایجاد کرده برای صعود به لیگ برتر تلاش کنند.

نماینده والیبال قم امسال قصد دارد بازی های خانگی خود را به سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم بیاورد و به همین منظور بخشی از تمرینات و برنامه های آماده سازی خود را در این سالن برگزار می کند تا با شرایط آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در راه کسب آمادگی صعود به لیگ برتر سفیر قم از سد گل گهر سیرجان عبور کرد

در راه کسب آمادگی صعود به لیگ برتر سفیر قم از سد گل گهر سیرجان عبور کرد