مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 21:072014-10-30سياسي

امام جمعه پلدشت: جوانب مختلف واقعه کربلا نیازمند تحلیل است


جوانب مختلف واقعه کربلا نیازمند تحلیل و بررسی بیشتری است.

- حجت الاسلام نقی دوزدوزانی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: از غربت و تنهایی ائمه معصوم (ع) در برهه های مختلف تاریخی به معنای واقعی باید عبرت بگیریم.

وی با اشاره به اینکه هرگز نباید اجازه تکرار تاریخ را بدهیم، افزود: ایشان به دلیل ثابت قدم ماندن در مسیر، ایمان و باورهای خود تنها ماندند.

دوزدوزانی ادامه داد: فقط یاران صدیق ایشان به یاری شتافته اند، بنابراین از طریق بازگویی تاریخ اسلام و عبرت گرفتن از آنها اجازه تکرار رویدادهای ناگوار و تلخ را ندهیم، تا از این رهگذر خدمت بزرگی به اسلام صورت گیرد.

امام جمعه پلدشت تبعیت از ولی در همه زمینه ها به طور کلی ولایتمداری را مهم ترین درس نهفته در نهضت امام حسین (ع) دانست، یادآوری کرد: بنابراین باید ملل مسلمان به ویژه در ایران اسلامی اطاعت از ولی فقیه را سرلوحه امور قرار دهند.

دوزدوزانی متذکر شد: تا زمانی که نهضت امام حسین (ع) را در سراسر جهان و کشورهای مسلمان زنده نگه داشته ایم، دشمنان اسلام هرگز توان ایستادگی مقابل کشور ما و تسلط یافتن بر ما را نخواهند داشت.

وی با بیان اینکه ملت بزرگ ایران اسلامی به ویژه جوانان برای زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورای حسینی مسئولیت خطیری بر عهده دارند، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه پلدشت: جوانب مختلف واقعه کربلا نیازمند تحلیل است

امام جمعه پلدشت: جوانب مختلف واقعه کربلا نیازمند تحلیل است