مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 21:072014-10-30اجتماعي

در گفت وگو با فارس صورت گرفت تشریح برنامه های سالروز 13 آبان در محمودآباد


مدیر آموزش و پرورش محمودآباد از برپایی دسته های عزاداری در ایام محرم و تقارن آن با 13 آبان روز دانش آموز خبر داد و گفت: این دسته های به طور یکپارچه یک روز قبل از تاسوعای حسینی برپا می شود.

- "س در محمودآباد با تسلیت ایام محرم و گرامیداشت 13 آبان ماه روز دانش آموز تصریح کرد: حال و هوای امسال روز دانش آموز به دلیل تقارن با عاشورای حسینی با ذکر و یاد امام آزادگی و ایثار همراه است.

وی بیان کرد: به همین سبب برنامه های متعددی برای مدارس و دانش آموزان در نظر گرفته شده است که از جمله آن به برپایی دسته های عزاداری در سطح شهرستان اشاره کرد.

رضایی شرکت دانش آموزان، معلمان و کارکنان مدارس و آموزش و پرورش در نماز جمعه را از دیگر برنامه های پیش رو عنوان کرد و گفت: روز شنبه هفته آینده نیز علاوه بر برگزاری مراسمات سینه زنی و نوحه خوانی در سطح مدارس اطعام دهی نیز صورت می گیرد.

مدیر آموزش و پرورش محمودآباد اظهار داشت: با توجه به اینکه سیزدهم آبان ماه مصادف با عاشورای حسینی است و دانش آموزان همراه با دسته های عزاداری در محلات و حسینیه ها به عزاداری می پردازند، در روز یکشنبه دسته های عزاداری دانش آموزان به طور متمرکز از مدارس به سمت بارگاه مقدس امام زاده قاسم(ع) حرکت می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در گفت وگو با فارس صورت گرفت تشریح برنامه های سالروز 13 آبان در محمودآباد

در گفت وگو با فارس صورت گرفت تشریح برنامه های سالروز 13 آبان در محمودآباد