مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 19:422014-10-30اجتماعي

فرماندار چالوس: رودخانه چالوس به شدت آلوده است


رودخانه حفاظت شده چالوس به شدت دچار آلودگی های زیست محیطی است - " از چالوس، محمدناصر زندی امشب در جلسه کارگروه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران در سالن اجتماعات سد و نیروگاه تلمبه ذخیره ای سیاه بیشه چالوس با بیان اینکه غرب مازندران در محور جاده چالوس یک استثناء در کشور محسوب می شود، اظهار داشت: زیبایی جاده چالوس و طبیعت بکر آن از عمده ترین ویژگی های این محور است اما با وجود این همه زیبایی دارای خطراتی نیز است.

وی افزود: یک طرفه شدن های طولانی این محور سبب ایجاد مشکلات متعددی برای مردم این منطقه شده است و محدودیت های زیست محیطی و حریم جاده سبب مشکلاتی در ارائه سرویس دهی و خدمات رسانی دستگاه های اجرایی می شود.

فرماندار چالوس اظهار داشت: حوزه کاری اداره کل میراث فرهنگی مازندران به غرب مازندران تعلق دارد و از این رو استقرار اداره کل در غرب مازندران دور از ذهن نیست.

وی با تاکید بر اینکه باید حرائم را با نگاه جدیدی ببینیم تا بتوان در حوزه گردشگری به توسعه دست پیدا کنیم، تصریح کرد: آلودگی رودخانه های طول مسیر محور چالوس، آلودگی های ایجاد شونده از سوی واحدهای پذیرایی غیرمجاز و نامناسب بودن سرویس های بهداشتی از جمله معضلاتی است که باید درباره رفع این مشکلات تدبیری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرماندار چالوس: رودخانه چالوس به شدت آلوده است

فرماندار چالوس: رودخانه چالوس به شدت آلوده است