مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 15:322014-10-30سياسي

فردا 9 آبان نماز جمعه تنکابن در دانشگاه آزاد برگزار می شود


رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن، گفت: نماز جمعه فردا 9 آبان در تنکابن، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار می شود.

- " از تنکابن، محمود صمدی لرگانی عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: به مناسبت برگزاری سومین روز تدفین پیکر پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس در تنکابن، نماز جمعه فردا به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تنکابن و در جوار مزار پاک شهدای گمنام این شهرستان برگزار می شود.

وی بیان داشت: در مراسم تشییع و خاکسپاری این دو شهید گمنام، شاهد حضور یک مجموعه منسجم از اقشار مختلف مردم به ویژه قشر دانشگاهی بودیم که یک بار دیگر ثابت کردند ملت ولایتمدار ایران اسلامی در تکریم ارزش های انقلاب و نظام به ویژه شهیدان و امام راحل، دریغ نخواهند کرد.

صمدی لرگانی درباره هدف از انتخاب دانشگاه به عنوان محل تدفین شهدای گمنام، تصریح کرد: دانشجویان امروز، مدیران و مسئولان فردای این نظام خواهند بود و تشنه مسائل فرهنگی نیز هستند، آنها می دانند که ارزش های نظام مقتدر ایران اسلامی بر پایه چه رشادت ها و خون هایی پی ریزی شده و برای حفظ و حراست از این ارزش ها چه کارهایی باید انجام دهند.

وی افزود: وظیفه ما مسئولان نظام در دستگاه های متولی فرهنگ، علم و سایر دوایر اداری و اجرایی است تا بستر های مناسب انتقال مفاهیم را در قالب ار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا 9 آبان نماز جمعه تنکابن در دانشگاه آزاد برگزار می شود

فردا 9 آبان نماز جمعه تنکابن در دانشگاه آزاد برگزار می شود