مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 15:122014-10-30سياسي

مقائم مقام رسانه ملی : ایران در حال جنگ رسانه ای است


قائم مقام صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران عصر امروز در مراسم یادبود دو لاله گمنامی که هفته گذشته در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار به خاک سپرده شدند گفت : بیش از 160 شبکه فارسی زبان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و فرهنگ انقلاب شبه افکنی و دروغ پردازی می کنند و جنگ نابرابری علیه کشورمان به راه انداخته اند .

حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم با بیان اینکه در این جنگ رسانه ای ، دشمن هر روز مجهزتر می شود گفت : حذف شبکه های رسانه های معترض به دیدگاه های انحرافی و دروغ پردازی ها از ماهواره ، یکی از ترفندهای شبکه های معاند در این جنگ رسانه ای است .

وی با بیان اینکه ایران دارای قدرت رسانه ای ویژه ای است افزود : هیچ کشوری مثل ایران نمی توانست در جنگ رسانه ای با دشمن مقابله کند .

قائم مقام رسانه ملی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس گفت :شهدا انسان هایی با معنویت و تقوای واقعی بودند و با تفکر و نگاه خاصشان به انقلاب ، نظام را حفظ و ماندگار کردند .

حجت الاسلام سید رمضان موسوی مقدم با اشاره به برکات هشت سال دفاع مقدس گفت : آن دوران پر از معنویت و ایثار و شهادت و جانفشانی و سرچشمه آن فرهنگ ناب حسینی بود .

وی افزود : شهدا فرهنگ عاشورایی و حسینی را در ک کردند و به آن جامه عمل پوشاندند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقائم مقام رسانه ملی : ایران در حال جنگ رسانه ای است

مقائم مقام رسانه ملی : ایران در حال جنگ رسانه ای است