مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:522014-10-30سياسي

هیچ اسیدپاشی در مشهد گزارش نشده است


دادستان عمومی و انقلاب مشهد مقدس گفت: هیچ موردی از اسیدپاشی در خراسان رضوی و مشهد گزارش نشده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل دادگستری خراسان رضوی، غلامعلی صادقی اظهار کرد: تجمع بانوانی که در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر در حال تلاش بودند، جالب و تحسین برانگیز بود.

دادستان مشهد به بیان نتایج تحلیلات روسای سه قوه در این زمینه اشاره کرد و گفت: همان طور که خودتان مستحضر هستید در ماه های گذشته شاهد حرکت جدی و جمعی از سوی دشمنان علیه امر به معروف و نهی از منکر و تلاش آنها برای تخریب و تضعیف بسیجیان معزز بودیم.

صادقی به اقدامات ناپسند و پلید دشمنان اشاره کرد و گفت: آنها باید بدانند این تخریب کاری بس سبک و نامناسب است که با حمایت آمران به معروف و نهی از منکر به نتیجه نمی رسد.

وی افزود: هم اکنون دشمن در تلاش است تا با بزرگنمایی و بزرگ نشان دادن امور کوچک و ناچیز به اهدافشان دست یابد، در این حال ملت ما لازم است تا با مصلحت اندیشی و حرکت منسجم از چاه ضلالت دشمن تبری جویند.

دادستان مشهد به شرایط جذب و حرکت دستگاه قضا اشاره کرد و گفت: از مبلغانمان می خواهیم تا با سخنان نیکو و حرکاتی شایسته و به دور از رفتارهای ناشایست اقدام به جذب افراد کنند تا هر چه سریع تر بتوانیم از بی حجابی و بدحجابی فاصله بگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ اسیدپاشی در مشهد گزارش نشده است

هیچ اسیدپاشی در مشهد گزارش نشده است