موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:522014-10-30سياسي

برپایی نمایش کروبیان کربلا ساقی لب تشنه درایرانشهر


نمایش کروبیان کربلا ساقی لب تشنه با موضوع حضرت ابوالفضل (ع) دردانشگاه ولایت ایرانشهر روی صحنه رفت .

دبیر اجرایی این نمایش گفت : نمایش کروبیان کربلا ساقی لب تشنه در 5 پرده به همت دانشجویان دانشگاه ولایت سه سال است که در ایام محرم اجرا می شود و مورد استقبال آحاد مردم بویژه دانشجویان قرار گرفته است .

فریبا صفدری افزود : در پرده اول این نمایش عطش و بی تابی اهل حرم ، در پرده دوم جنگ حضرت ابوالضل (ع) با سپاه دشمن برای رسیدن به فرات و رساندن آب به اهل حرم ، در پرده سوم برگشت حضرت ابوالفضل (ع) از دشت فرات و قطع شدن دو دست ایشان و تیر خوردن مشک در پرده چهارم آمدن حضرت امام حسین (ع) بر بالین برادر و در صحنه پنجم به گودال قتلگاه و تل زینبیه اشاره شده است .

همچنین به مناسبت ماه محرم نمایشگاهی در 50 غرفه به همت دانش آموزان و اولیاء آن ها در مدرسه کشتیرانی چابهار آغاز به کار کرد .

بگفته دلارامی مدیر اجرایی این نمایشگاه در نمایشگاه محرم چابهار که به مدت یک هفته از ساعت 8 تا 12 ظهر پذیرای علاقه مندان است از زمان تولد تا شهادت حضرت امام حسین (ع) روایت شده است .

همچنین به همین مناسبت یک دوره مسابقه نقاشی با موضوع حضرت علی اصغر (ع) بین دانش آموزان ابتدایی و راهنمای چابهار برگزار شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایش کروبیان کربلا ساقی لب تشنه درایرانشهر

برپایی نمایش کروبیان کربلا ساقی لب تشنه درایرانشهر