مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:222014-10-30سياسي

بروکراسی اداری روند احیا و مرمت باغچه جوق تنها کاخ موزه شمالغرب را کند کرد


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: متاسفانه پیش از این بروکراسی های اداری مانع پیشرفت روند همکاری های این اداره کل با منطقه آزاد تجاری ماکو در جهت مرمت کاخ موزه باغچه جوق شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، جلیل جباری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه مشترک شورای فنی اداره کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی با سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی ماکو اظهار امیدواری کرد با برگزاری جلسات فنی و کارشناسی در خصوص احیا و مرمت هر چه سریعتر کاخ موزه باغچه جوق، به یک جمع بندی کلی رسیده و به مراحل اجرایی و عملیاتی برسیم.

وی با اشاره به ظرفیت های بالای تاریخی و طبیعی شهرستان ماکو گفت: وجود آثار فاخری چون کاخ موزه باغچه جوق به عنوان منحصر به فردترین کاخ موزه شمال غرب کشور و طبیعت بکر این منطقه، ضرورت رسیدگی به امر حفاظت از آثار تاریخی و توسعه سرمایه گذاری در بخش گردشگری ماکو را دوچندان می کند.

کارشناس و پیشکسوت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی نیز در این جلسه اظهارداشت: باید برای جذب گردشگر و توسعه این صنعت در استان تلاش بیشتری صورت گیرد و در این راستا باید حلقه هایی از جاذبه های تاریخی و طبیعی در سطح استان برای گردشگران پدید آورد و نباید برگزاری تورهای گردشگری صرف بازدید از یک اثر تاریخی خاص باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروکراسی اداری روند احیا و مرمت باغچه جوق تنها کاخ موزه شمالغرب را کند کرد

بروکراسی اداری روند احیا و مرمت باغچه جوق تنها کاخ موزه شمالغرب را کند کرد