مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:072014-10-30اقتصادي

تولید کالاهای با کیفیت گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است


مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان گفت: تولید کالاهای با کیفیت گامی برای تحقق تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمد علی یوسفی عصر پنجشنبه در نشست با صاحبان صنایع و واحدهای تولید استان بر ضرورت گسترش و ارتقای استاندارد در جامعه تاکید کرد و افزود: رعایت استاندارد راه نجات تولید است.

وی همچنین با بیان اینکه استاندارد یک ضروت اجتناب ناپذیر است، اظهارداشت: یکی از دلایل اصلی پیشرفت کشورهای توسعه یافته توجه به مقوله استاندارد است.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان گیلان با بیان اینکه کار استاندارد دارای تعریف و معیار مشخصی است، گفت: در تمامی موارد باید معیارهای استاندارد را مورد توجه قرار داد چرا که استفاده بهینه از زندگی و بهره وری را به همراه خواهد داشت.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه تقویت استاندارد باید سرلوحه تمامی فعالیت ها باشد، افزود: استاندارد کلید حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی است.

یوسفی تصریح کرد: واحدهای تولیدی و بنگاه های اقتصادی که امروز دارای قدرت رقابت در عرصه بین المللی باشند می توانند ادامه حیات اقتصادی داشته باشند.

وی همچنین با بیان اینکه "ارتقای کیفیت از ضروریات و الزامات قدرت رقابتی در عرصه اقتصادی است " تاکید کرد: با توجه به شرایط موجود تنها واحدهای تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید کالاهای با کیفیت گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

تولید کالاهای با کیفیت گامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است