مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 14:022014-10-30سياسي

نخستین یادواره شهدای نیروی دریایی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در خوی


نخستین یادواره امیردریادار تکاور شهید ناصر فراهانی و شهدای نیروی دریایی از استان آذربایجان غربی با حضور فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در خوی برگزار شد.

این یادواره با حضور قشرهای مختلف مردم خانواده های معظم شهدا و مقامات لشکری و کشوری و همرزمان شهید در مجتمع فرهنگی هنری خوی برگزار شد.

امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تجلیل از مقام شامخ شهدا گفت : مهمترین معیاری که امروز موجب پایداری و استمرار انقلاب اسلامی شده خون شهدا و پاسداری از آرمانهای شهدا بوده است.

وی با بیان گوشه هایی از رشادتهای شهدای نیروی دریایی بویژه شهید فراهانی در حماسه دفاع از خرمشهر افزود: امروز در سایه خون شهدا و دانش علمی همرزمان شهدا نیروی دریایی ایران اسلامی به یکی از مقتدر ترین نیروهایی دریایی جهان تبدیل شده است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه با اشاره به ماموریت های مهم این نیرو گفت : تامین و پرورش نیروی انسانی شایسته ،تامین و تولید تجهیزات بروز ،ارتقای توان نظامی برای دفاع از مرزهای آبی و حضور در آبهای آزاد از مهمترین ماموریتهای این نیرو است.

امیر دریا دار سیاری همچنین از به آب انداختن پیشرفته ترین ناوشکن نیروی دریایی بنام دماوند هم خبر داد و افزود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین یادواره شهدای نیروی دریایی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در خوی

نخستین یادواره شهدای نیروی دریایی با حضور فرمانده نیروی دریایی ارتش در خوی