مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 13:222014-10-30سياسي

سهم دولت در زمینه سرمایه گذاری در صنایع بزرگ استان زنجان ادا نشده است


نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس گفت: سهم دولت در زمینه سرمایه گذاری در صنایع بزرگ استان زنجان ادا نشده بایستی حرکت های جدیدی در این بخش با محوریت بخش خصوصی در صنایعی نظیر پتروشیمی، - صنعت خودرو سازی ، پالایشگاه و صنایع بزرگ معدنی انجام پذیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، محسن علیمردانی امروز در نطق پیش از دستور خود در مجلس شورای اسلامی با تقدیر و از حضور ریاست جمهوری و اعضای دولت یازدهم در استان زنجان افزود: این سفر خوشبختانه منجر به تصویب طرح های مهمی در استان گردید که سال ها مطالبه و دغدغه اینجانب و سایر نمایندگان استان بود.

وی ادامه داد: از حضور گسترده مردم بزرگوار استان در مراسم استقبال و همچنین تلاش و همت موثر مدیران استان بویژه استاندار در برنامه ریزی این سفر، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می دارم.

علیمردانی افزود: امیدوارم طرح های مهم مصوب این سفر استانی، خصوصا دو خطه کردن راه آهن زنجان - قزوین، راه اندازی منطقه وی ژه اقتصادی، ایجاد شهرک تخصصی برق، الکترونیک و IT، توسعه دانشکده های صنعتی، گازرسانی به کلیه روستاهای استان، کمک به توسعه آبیاری تحت فشار و حل و فصل مشکلات شرکت پتروشیمی زنجان، در عمل منجر به نتایج مطلوب گردیده و موجبات رونق اقتصاد، توسعه کارآفرینی و کاهش نرخ بیکاری در منطقه و همچنین افزایش رفاه و آسایش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم دولت در زمینه سرمایه گذاری در صنایع بزرگ استان زنجان ادا نشده است

سهم دولت در زمینه سرمایه گذاری در صنایع بزرگ استان زنجان ادا نشده است