مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 13:222014-10-30اجتماعي

طاقت اراک طاق شد/ پلمپ شیر مازوت نیروگاه شازند


شیر مازوت نیروگاه شازند باید پلمپ شود تا دیگر مخاطرات استفاده از آن در روزهای سرد زمستان برای شهر اراک تکرار نشود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، محمدحسین مقیمی در سیزدهمین جلسه کارگروه طرح جامع کاهش آلودگی هوای شهر اراک با اشاره به خطرات استفاده از مازوت در نیروگاه برای مردم افزود: نیروگاه شازند مکلف به استفاده از گاز است و اگر از مازوت استفاده کند، باید تعطیلی شود.

وی با اعلام استفاده این نیروگاه از مازوت در سالیان گذشته، اضافه کرد: شیر مازوت نیروگاه شازند پلمپ خواهد شد؛ چرا که شهر اراک تحمل مازوت را ندارد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان مرکزی هم در این جلسه به تشریح وضعیت کیفی هوای اراک در سال 92 پرداخت و افزود: در هفت ماه نخست پارسال، 86 روز هوای ناسالم داشت و این در حالی است که این شاخص امسال به 45 روز هوای ناسالم رسید که 46 درصد کاهش در روزهای ناسالم را نشان می دهد.

امیر انصاری بیان کرد: از تاریخ 29 مهرماه امسال طبق گزارش به عمل آمده از نیروگاه شازند مشخص شد از چهار واحد حاضر در این نیروگاه، یک واحد در دست تعمیر است و دو واحد از ترکیب گاز و مازوت و فقط یک واحد از گاز به طور کامل استفاده می کند.

مصرف یک و نیم میلیون لیتر مازوت در روز توسط نیروگاه شازندوی با اشاره به مصرف یک میلیون و 500 هزار لیتری مازوت نیروگاه شازند در روز اظافه کرد: نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طاقت اراک طاق شد/ پلمپ شیر مازوت نیروگاه شازند

طاقت اراک طاق شد/ پلمپ شیر مازوت نیروگاه شازند