مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 13:172014-10-30سياسي

واکنش وزیر ارشاد در خصوص شایعه استیضاح


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در جمع خبرنگاران در پاسخ به شایعه استیضاح خود گفت: من نمی دانم جریان استیضاح چیست و این حرف ها از کجا آمده است.

- " از گچساران، علی جنتی عصر امروز در جمع خبرنگاران در پاسخ به سئوالی به نقش رسانه ها در امر اطلاع رسانی و کنگره ملی بی بی حکیمه(س) اظهار کرد: رسانه ها در همه زمینه ها نقش مهی ایفا می کنند از جمله زیبایی های انسانی کهگیلویه و بویراحمد، جغرافیایی که بسیار چشم نواز و طبیعی است همچنین  معرفی هنرمندان، فرهیختگان و تمام استعدادهای علمی و فرهنگی این استان.

وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر این که با توجه به دیدن مستمر شبکه دنا آیا لهجه لری را نیز یاد گرفته اید یا نه، گفت: نه متأسفانه یاد نگرفتم اگر چه کمی متوجه مفهوم این لهجه می شوم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به نکته فارس مبنی بر این که در برخی رسانه ها از جمع آوری امضاء توسط  حجت الاسلام رسایی برای استیضاح وی توسط سخن گفته شده است، یادآور شد: من نمی دانم جریان استیضاح چیست و این حرف ها از کجا آمده است.

 انتهای پیام/82022/ ش10 " دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد پیام هایی که به غیر .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش وزیر ارشاد در خصوص شایعه استیضاح

واکنش وزیر ارشاد در خصوص شایعه استیضاح