مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:222014-10-30اجتماعي

فارس خبر می دهد بارش برف پاییزی در شهر نخل


بارش برف ساردوییه شهر نخل را سفیدپوش کرد.

- " از جیرفت، در حالی که مردم شهرستان جیرفت هنوز کولرهای خنک کننده را روشن دارند، امروز برف ارتفاعات ساردوییه را سفید پوش کرد.

بخشدار ساردوییه از توابع شهرستان جیرفت در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بارش باران در بخش ساردوییه از شب گذشته آغاز و تا امروز ادامه داشت .

حسین صالحی از بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات ساردوییه خبر داد و گفت: بارش برف از دیشب سبب سفید پوش شدن قله نشانه بحرآسمان و سربیژن شده است.

وی با اشاره به بارش 16 میلیمتر باران در بخش ساردوییه از دیشب تا امروز گفت: بارش باران در بخش و بارش برف در ارتفاعات ساردوییه موجب خوشحالی کشاورزان و مردم شده است.

صالحی با اشاره به کوهستانی و برفگیر بودن محورهای بخش ساردوییه گفت: از هم اکنون تمهیدات لازم برای فصل زمستان اندیشیده شده است تا هنگام بارش برف و باران با مشکل مواجه نشویم.

حمید سالاری که از عکاسان خبری شهرستان جیرفت است و برای عکس گرفتن از نخستین برف پاییزی به این منطقه آمده است با خوشحالی از بارش برف پاییزی به خبرنگار فارس گفت: وقتی برف بر قله ها و ارتفاعات جیرفت می نشیند، مردم خوشحال و منتظر نشستن برف بر دامنه کوه ها هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس خبر می دهد بارش برف پاییزی در شهر نخل

فارس خبر می دهد بارش برف پاییزی در شهر نخل