مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:022014-10-30ورزشي

کشتی گیران صبا به دنبال تصاحب جایگاه نماینده اندیمشک در صدر جدول


مرحله سوم لیگ کشتی جایزه بزرگ باشگاه های کشور در حالی از امروز آغاز می شود که تیم کشتی صبای قم به دنبال تصاحب جایگاه نماینده اندیمشک در صدر جدول است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، مسابقات لیگ کشتی باشگاه های کشور در دو بخش آزاد و فرنگی موسوم به مسابقات جایزه بزرگ، امروز در همدان از سر گرفته می شود و تیم کشتی صبای قم که پیش از این در رده دوم جدول کشتی فرنگی قرار داشت باید روی تشک برود.

تیم صبای قم در مسابقات لیگ کشتی جایزه بزرگ باشگاه های کشور در بخش کشتی فرنگی در مسابقات شرکت کرده است اما در بخش آزاد حضور ندارد.

در مسابقات امسال 14 تیم حاضر هستند که 8 تیم در بخش کشتی آزاد و 6 تیم در بخش کشتی فرنگی در مسابقات شرکت می کنند چنان که تیم کشتی صبای با تیم های پاستور اندیمشک، نفت مسجد سلیمان، شهدای هفتم تیر تهران، پیام نور تهران و شورای شهر کرج هم گروه است.

در کشتی آزاد نیز تیم های کفایتی خراسان رضوی، پرشین قائم شهر، جهانبخت توفیق تهران، گاز مازندران، صنایع غذایی سحر همدان، ستارگان ساری، بیمه رازی تهران و شورای شهر کرج حضور پیدا کرده اند.

وضعیت جدول رده بندی و امیدواری صبا به صدرنشینیتا پایان مرحله دوم این مسابقات، تیم کشتی صبای قم عملکرد دلپذیری داشته است و پشت سر تیم پاستور اندیمشک که از فرنگی کاران نامدار خوزستانی استتفاده می کند، در رد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشتی گیران صبا به دنبال تصاحب جایگاه نماینده اندیمشک در صدر جدول

کشتی گیران صبا به دنبال تصاحب جایگاه نماینده اندیمشک در صدر جدول