مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 12:022014-10-30ورزشي

تاج : در صورت کسب نتایج ضعیف، سهمیه آسیایی باشگاه ها کاهش می یابد


رییس سازمان لیگ فوتبال ایران می گوید اگر نمایندگان ایران در آسیا نتیجه خوبی را به دست نیاورند، سهمیه ایران در لیگ قهرمانان آسیا به یک یا دو تیم کاهش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهدی تاج پس از جلسه هیات رییسه سازمان لیگ که ظهر روز پنجشنبه برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: در جلسه امروز مباحث مختلفی از قبیل وضعیت مالی باشگاه ها و بخصوص نمایندگان ایران در جام باشگاه های آسیا مطرح شد.

ما باید تلاش کنیم تا هرچه بیشتر به 4 باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند کمک کنیم و نباید فراموش کنیم که حریفان این باشگاه ها در آسیا همگی بازیکنان خوبی را جذب کرده اند و با تمام توان به مصاف تیم های ایرانی می آیند.

او با بیان اینکه اگر نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا نتوانند نتیجه مناسبی را به دست آورند، سهمیه های ایران کاهش پیدا می کند گفت: قرار شده تا از دوره های بعدی در صورت کسب نتایج ضعیف سهمیه ایران به یک و یا دو تیم کاهش پیدا کند و شاید بعد از آن حدود 20 سال طول بکشد تا ما بتوانیم باز هم با 4 نماینده در آسیا حضور پیدا کنیم.

در شرایط کنونی فقط ایران به همراه سه کشور دیگر آسیایی 4 سهمیه (1+3) در لیگ قهرمانان آسیا دارد و در صورت کسب نتایج ضعیف این سهمیه ها و دستاوردهایی که برای فوتبال ایران به دست آمده دچار خطر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاج : در صورت کسب نتایج ضعیف، سهمیه آسیایی باشگاه ها کاهش می یابد

تاج : در صورت کسب نتایج ضعیف، سهمیه آسیایی باشگاه ها کاهش می یابد