مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 11:572014-10-30سياسي

حساسیت در زمینه امر به معروف در جامعه وجود ندارد


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان عدم وجود حساسیت در امر به معروف و نهی از منکر را مشکل اصلی جامعه عنوان کرد و گفت: - باید حساسیت و توجه ویژه به توسعه فرهنگ امر به معروف در جامعه شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، حجت الاسلام علی خاتمی ظهر پنجشنبه در همایش امر به معروف و نهی از منکر افزود: اهمیت امر به معروف و نهی از منکر برای کسی پوشیده نیست و از هر زوایه ای که به آن توجه شود کامل کننده دین و آخرت است.

وی به عواقب ناشی از ترک امر به معروف و نهی از منکر در جامعه اشاره کرد و ادامه داد: اگر این فریضه مهم ترک شود دشمن بر مردم تسلط می کند و فساد جامعه را در بر می گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: وظیفه ما این است که از منکرات نفرت داشته باشیم و این حداقل است و بعد از آن تذکر لسانی است.

حجت الاسلام خاتمی بر ترویج امر به معرف ونهی از منکر در جامعه اشاره کردو افزود: ترویج این امر مهم وظیفه همگانی است و مختص فرد و نهاد خاصی نمی باشد.

وی با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مثل قطره ای در مقابل اقیانوس خروشان است افزود: در حال حاضر معضلات و ناهنجاری های متعددی در جامعه وجود دارد که بی تفاوتی ها و عدم اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر از علل مهم آن محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حساسیت در زمینه امر به معروف در جامعه وجود ندارد

حساسیت در زمینه امر به معروف در جامعه وجود ندارد