مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 11:272014-10-30بين الملل

دست های نوازش کرمان بر بال های عقاب طلایی


صبح امروز قطار"عقاب طلایی دانوب" که در اروپا با عنوان "هتلی روی چرخ ها" شناخته می شود، با 57 مسافر و 35 خدمه بر روی خطوط ریلی کرمان ترمز کشید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، گردشگران اروپایی و استرالیایی این قطار دومین گروه مسافران عقاب طلایی به ایران و اولین گروه مسافران به کرمان هستند که پس از ترک مشهد به کرمان وارد شده اند.

"تیم لیتر" که مسئول عقاب طلایی و هماهنگی گروه است علاقمندانی از آمریکا، استرالیا و کشورهای اروپایی گرد هم آورده تا بعد از مدت ها که درهای مرز و بوم ایران به روی گردشگران اروپایی باز شده است فرصت را مغتنم شمرده و جواهرات پارسی را بازدید کنند.

در مراسم استقبال از مسافران عقاب طلایی دانوب، مقامات کرمان از جمله علی مهاجری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، ابوالقاسم سیف الهی شهردار و محمدعلی توحیدی فرماندار کرمان و همچنین گروهی از کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کرمان حضور داشتند تا با خونگرمی و سنت مهمان نوازی کرمانیان، قدم های این گردشگران را به دیار خود ارج نهاده و خوش آمد بگویند.

علی مهاجری مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان در این مراسم استقبال اظهار کرد: تمامی امکانات لازم برای میزبانی از گردشگران خار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست های نوازش کرمان بر بال های عقاب طلایی

دست های نوازش کرمان بر بال های عقاب طلایی