مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 10:372014-10-30سياسي

باید خاستگاه متعالی شوراها را بر مبنای احترام به خرد جمعی محقق کنیم


رییس شورای شهر مبارکه گفت: ما به عنوان اعضای منتخب و مورد اعتماد مردم نمی توانیم و حق نداریم در حوزه مدیریت شورایی نظرات و تغییرات شخصی را اعمال و ایجاد کنیم و باید خاستگاه متعالی شوراها را بر مبنای احترام به خرد جمعی بیش از پیش محقق کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، با توجه به انتشار خبری در خبرگزاری با عنوان "نفری استعفا کرد/ موسوی سرپرست شهرداری مبارکه شد" توضیحاتی به شرح زیر از سوی رییس شورای شهر مبارکه به این خبرگزاری ارسال شده است:بی تردید حوزه فعالیت مدیریت شورایی در شهرها با توجه به پایه و اساس اسلامی تشکیل شوراها مبنا و اصول قانونی و احترام به مردم و خدمتگذاری صادقانه به مردم بوده است.

از این رو انتخاب شهردار و به تبع آن پذیرفتن استعفای شهردار هم برگرفته از حوزه قانونی شوراها است.

شورای اسلامی شهر مبارکه، که در این مقطع ریاست آن را به اینجانب تفویض کرده اند بنابر لحاظ بسیاری از مصلحت ها و مقتضیات شهری و استانی براساس یک تصمیم جمعی استعفای آقای ناصر نفری شهردار سابق را آن هم از دوبار تقاضای استعفا در ماه های اخیر تایید و تصویب کرد.

در این میان مصاحبه منتشر شده تلفنی با اینجانب در آن خبرگزاری وزین و پرمخاطب به درستی منعکس نشده و منظور صریح بنده این بوده است که ما به عنوان اعضای منتخب و مورد اعتماد مردم نمی توانیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید خاستگاه متعالی شوراها را بر مبنای احترام به خرد جمعی محقق کنیم

باید خاستگاه متعالی شوراها را بر مبنای احترام به خرد جمعی محقق کنیم