مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1393 ساعت 06:222014-10-30ورزشي

تشدید اختلافات درکاراته در آستانه مسابقات جهانی


تهران-ایرنا-ملی پوشان کاراته این روزها خود را برای شرکت دررقابت های جهانی که چهاردهم آبان ماه درآلمان برگزار می شود آماده می کنند اما مربیان این تیم از شرکت درآخرین اردوی پیش از اعزام سر باز زده و به رشت نرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ پس از بازگشت تیم ملی کاراته از بازی های آسیایی مسوولان این فدراسیون از کادر فنی انتقاد کردند و گویا از عملکرد کاراته کاها راضی نبودند.

این اتفاق درحالی افتاد که تیم ملی کاراته ایران دراین رقابت ها دو مدال طلا گرفت و اگر حسین سمندر در مقابل حریف کویتی و سجاد گنج زاده برابر نماینده ژاپن کم تجربگی نمی کردند هر چهار کاراته کای ایران در این بازی ها صاحب مدال می شدند و نتیجه تاریخی در ورزش کاراته در بازی های آسیایی رقم می خورد.

این در حالی است که کاراته کاها در بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو هم دومدال طلا گرفتند و خیلی مورد تمجید واقع شدند ولی این اتفاق پس از بازی های آسیایی اینچئون نیفتاد.

شاید مسوولان فدراسیون کاراته انتظار داشتند کاراته کاها در این دوره طلاهای بیشتری نسبت به دوره قبل کسب می کردند و جایگاه ایران را ترقی می دادند.

البته حتما آنان با توجه به هزینه ها و اردوهای برگزار شده این انتظار را به حق می دانند و انتظار بیشتری داشتند اما این انتقادات باید در جلسات کارشناسی صورت می گرفت و طووری مدیریت می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشدید اختلافات درکاراته در آستانه مسابقات جهانی

تشدید اختلافات درکاراته در آستانه مسابقات جهانی