مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 09:182014-10-26سياسي

مرز مذاکرات فقط شفافیت در غنی سازی است


نماینده مردم همدان با اشاره به اینکه 7 هزار روز بازرسی از تاسیسات هسته ای یک کشور در هیچ جای جهان سابقه نداشته است گفت: مرز مذاکرات فقط شفافیت در غنی سازی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی مهر، در جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی ابراهیم کارخانه ای نماینده مردم همدان در نطق میان دستور با اشاره به اینکه رمز پیروزی جمهوری اسلامی ایران در طول 35 سال گذشته هوشمندی رهبری، وحدت کلمه و ایستادگی ملت ایران بوده است گفت: مسئله هسته ای که سال هاست در نوک پیکان توطئه دشمنان است مهمترین مسئله ای است که ایران را در شرایط موازنه قدرت قرار داده است.

وی افزود: امروز کسانی در یک طرف میز مذاکره نشسته اند که در طول 35 سال گذشته برای توقف چرخ انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکرده اند و علی رغم خواست آنها ملت ایران امروز قدرتمندترین کشور منطقه است.

این نماینده مجلس ادامه داد: بر تیم مذاکره کننده واجب است که در این میدان مذاکره با شهامت و قدرتمندانه از حقوق ملت ایران دفاع کنند، زیبنده ملت ایران نیست که سفیران آنها در مقابل دشمن کوتاه آمده و تن به زیاده طلبی بدهند.

کارخانه ای گفت: اظهارات شرم آور رییس تیم مذاکره کننده آمریکا پاسخ قدرتمندتری از سوی تیم مذاکره کننده ایران را می طلبد، چون اگر این اظهارات ادامه یابد ادامه کار بی فایده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز مذاکرات فقط شفافیت در غنی سازی است

مرز مذاکرات فقط شفافیت در غنی سازی است