مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 09:182014-10-26سياسي

مدیر کانون تئاتر خیابانی معارفه شد/ توجه به هم گرایی و اقتصاد هنر


حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون تئاتر خیابانی، به اهمیت تئاتر خیابانی اشاره کرد و این گونه نمایشی را پل ارتباطی بین جامعه و اهالی تئاتر دانست.

- مدیر کانون تئاتر خیابانی معارفه شد/ توجه به هم گرایی و اقتصاد هنر " حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون تئاتر خیابانی، به اهمیت تئاتر خیابانی اشاره کرد و این گونه نمایشی را پل ارتباطی بین جامعه و اهالی تئاتر دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، مراسم تودیع و معارفه مدیر کانون تئاتر خیابانی با حضور شهرام نوشیر مدیر قبلی و قاسم طاهر احمدی مدیر جدید این دفتر با حضور حسین طاهری مدیرکل هنرهای نمایشی، سید اشرف طباطبایی مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران، اردشیر صالح پور دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، ناصر باباشاهی مدیر کانون تئاتر دانشگاهیان، ایرج محمدی مدیر کانون تئاتر عروسکی، حسن رونده مدیر هماهنگی امور استان های اداره کل هنرهای نمایشی، یونس آبسالان مدیر تماشاخانه سنگلج و محمود فرهنگ مدیر کانون تئاتر دینی شنبه 3 آبان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، حسین طاهری با اشاره به این که جابه جایی سمت ها گاهی کمک می کند تا افراد با اشتیاق بیشتری فعالیت کنند، گفت: افرادی که برای سمت های مختلف انتخاب می شوند، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر کانون تئاتر خیابانی معارفه شد/ توجه به هم گرایی و اقتصاد هنر

مدیر کانون تئاتر خیابانی معارفه شد/ توجه به هم گرایی و اقتصاد هنر