مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 08:222014-10-26بين الملل

بازداشت سی مظنون به اتهام دخالت درعملیات تروریستی شبه جزیره سینا


نیروهای امنیتی مصر تاکنون سی مظنون را به اتهام دست داشتن در عملیات تروریستی روز جمعه در منطقه شیخ زوید در صحرای سینا بازداشت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازپایگاه خبری محیط ، احمد خطیب، روزنامه نگار و کارشناس پیگیری امور جنبش های اسلامی با بیان این خبر افزود: در میان افراد بازداشت شده اتباع برخی از کشورهای عربی دیده می شوند اما چون تحقیقات از این افراد همچنان ادامه دارد در نتیجه هنوز مشخص نشده است که به کدام کشور وابسته اند.

در خبر دیگری از مصر آمده است خانواده محمد مرسی رییس جمهوری برکنار شده مصر، گروه اخوان المسلمین و حزب آزادی و عدالت شاخه سیاسی اخوان المسلمین در سه بیانیه جداگانه مقامات کنونی کشور را در حوادث روز جمعه مسئول دانستند و به خانواده های قربانیان این حوادث تسلیت گفتند.

اسامه محمد مرسی فرزند محمد مرسی در پیامی در فیسبوک از طرف اعضای خانواده خود این عملیات را جنایتی زشت خواند و آنانی را که مقام های کودتاگر خواند عامل بروز چنین جنایتی دانست.

اخوان المسلمین نیز از قربانیان روز جمعه با عنوان شهدا یاد کرد و با جنایت خواندن این عملیات نوشت: فرماندهی کودتا(سیسی) و مقام های عالی کودتا در کشتار نظامیان کشور مسئولند.

حزب آزادی و عدالت نیز با محکوم کردن این جنایت فرماندهان کودتا را مسئول بروز این حوادث دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت سی مظنون به اتهام دخالت درعملیات تروریستی شبه جزیره سینا

بازداشت سی مظنون به اتهام دخالت درعملیات تروریستی شبه جزیره سینا