مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 08:222014-10-26ورزشي

مراسم تقدیر از افتخارآفرینان آسیایی و پاراآسیایی، بعد از ماه صفر


معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان بااشاره به این که جوایز مدال آوران مسابقات آسیایی و پاراآسیایی 2014 اینچئون کره جنوبی طبق آیین نامه اهدا خواهد شد، گفت: بعد از ماه محرم و صفر در مراسم باشکوهی از این عزیزان قدردانی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواحد مرکزی خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سید نصرالله سجادی که شب گذشته به همراه وزیر ورزش و جوانان به استقبال آخرین گروه از کاروان ورزشی غدیر رفت در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه ما است که در قبال کار بزرگی که افتخارآفرینان جانباز و معلول انجام دادند در هر ساعتی از شبانه روز به استقبالشان برویم .

وی ادامه داد: فکر می کنم در مجموع بچه های ما هم در بازی های آسیایی و هم پاراآسیایی خوب ظاهر شدند؛ به ویژه در بازی های پاراآسیایی که باید بگوییم گل کاشتند و تنها با اختلاف یک مدال طلا با ژاپن جایگاه چهارم را از آن خود کردند اگر چه این نتیجه هم برای ما بسیار ارزشمند است.

سجادی در پاسخ به این سوال که میزبانی کره جنوبی را چگونه ارزیابی کردید؟ گفت: میزبان در مجموع خوب بود اما در برخی نکات ضعف داشت ؛ به خاطر این که توقع بود این کشور با توجه به تجربیاتی که در برگزاری رویدادهای بزرگ داشت بهتر ظاهر شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تقدیر از افتخارآفرینان آسیایی و پاراآسیایی، بعد از ماه صفر

مراسم تقدیر از افتخارآفرینان آسیایی و پاراآسیایی، بعد از ماه صفر