مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 آبان 1393 ساعت 08:132014-10-26ورزشي

امام جمعه بندر کیاشهر مطرح کرد انتقاد از عدم حمایت های فرهنگی در بندر کیاشهر


امام جمعه بندر کیاشهر با انتقاد از عدم حمایت های فرهنگی در بخش بندر کیاشهر، گفت: برای دریافت بودجه فرهنگی بندرکیاشهر چکمه آهنی مورد نیاز است.

- " از آستانه اشرفیه، حجت الاسلام محمدعلی کریمی پیش از ظهر امروز در نشست مسئولان ادارات این شهرستان از عدم حمایت های فرهنگی در بخش بندر کیاشهر انتقاد کرد.

وی با اشاره به اینکه حمایت فرهنگی در بخش بندر کیاشهر در حد صفر است، افزود: اگر بودجه ای اختصاص یابد یک چکمه آهنی می خواهد تا این بودجه فرهنگی و مذهبی دریافت شود.

امام جمعه بندر کیاشهر با بیان اینکه رایزنی های زیادی برای اختصاص 160 میلیون تومان بودجه فرهنگی به این بندر صورت گرفته است، گفت: از این میزان بودجه تنها 100 میلیون تومان اختصاص یافته است.

وی با تصریح بر اینکه با اقدام های معمولی نمی توان اعتبارات استانی گرفت، تصریح کرد: باید به بسیاری از مراجعات مردم به بیت امام جمعه پاسخگو باشیم اما مسئولان شهرستان کمتر در دسترس هستند.

کریمی توقع مردم از مسئولان را زیاد ندانست و خاطرنشان کرد: وجود برخی از نابسامانی ها در جامعه طبیعی است و نمی توان تمام مشکلات را برطرف کرد اما توقع ما با توجه به شأنیت افراد و مدیران شهرستان بیشتر است و باید با موارد قانونی اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه بندر کیاشهر مطرح کرد انتقاد از عدم حمایت های فرهنگی در بندر کیاشهر

امام جمعه بندر کیاشهر مطرح کرد انتقاد از عدم حمایت های فرهنگی در بندر کیاشهر